Wat er wel niet kan gebeuren binnen een week - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Sophie Westerink - WaarBenJij.nu Wat er wel niet kan gebeuren binnen een week - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Sophie Westerink - WaarBenJij.nu

Wat er wel niet kan gebeuren binnen een week

Door: sophiewest

Blijf op de hoogte en volg Sophie

03 Mei 2012 | Nederland, Leusden

Hoi allemaal!

Daar ben ik dan, mijn allereerste reisverslag! Wie had dat gedacht, na weken onzekerheid en twijfels heb ik gisteren mijn reis helemaal definitief geboekt! Binnen een week had ik een gezin, wist ik wanneer ik kon komen en heb ik geboekt. Heel bizar allemaal.

Op 19 mei ga ik richting het warme Spanje om daar als au pair aan de slag te gaan. Ik ga naar een hele leuke familie die in Majadahonda woont. Majadahonda is een 'dorp' vlakbij Madrid, in zo'n 20 minuten met de bus ben je in hartje Madrid! Majadahonda wordt dan wel een dorp genoemd, maar Evelien, de moeder van het gezin, vertelde al dat er een Zara, een H&M en een Primark zit.. Prima dorp lijkt me dus! :)

De familie waar ik naartoe gaat bestaat uit Evelien, de moeder, Jose, de vader en de 2 kinderen Rebecca en Daniel. Evelien is Nederlandse en komt uit Baarn, Jose is Spaans en komt uit Madrid. Hun dochtertje is 4 jaar oud en hun zoontje 2 jaar. Ik heb ze al even op skype gezien en ze zijn heel erg lief! (althans, nu nog..)

Ineens zijn de dagen van aftellen begonnen en moet ik als een gek van alles gaan regelen. Maar ik kreeg er steeds meer zin in en ben onwijs benieuwd hoe ik het die 2,5 maand ga hebben! Ik hou jullie op de hoogte :) Eerst maar eens allerlei dingen regelen en de laatste inkopen doen.

Tot snel!
Liefs,
Sophie


  • 03 Mei 2012 - 15:11

    Gerrit:

    Cool Sophie, goed bezig!

  • 03 Mei 2012 - 15:12

    Marie-Anne:

    Jeeeej, wat leuk!

  • 03 Mei 2012 - 15:13

    Sanne:

    Jaaaaaa lieve Sop, nu gaat het allemaal echt beginnen!! Super spannend, eng en gek idee, maar ik weet zeker dat jij dit kan, dat je een top tijd gaat hebben en ik ben nu al heel trots op je! En ik mis je nu al! :( muchos besos!

  • 03 Mei 2012 - 15:29

    Laetitia:

    Yeaaah, bijna bijna bijnaaa! Vet cool spannend tof man, we gaan je volgen :)

    <3

  • 03 Mei 2012 - 16:04

    Margriet:

    Wat fijn voor je Sop, maakt dit jaar weer helemaal goed!

  • 03 Mei 2012 - 16:39

    Kim:

    yeeeheeessss super leuk babee !!! gaat een top zomer voor je worden! ga kijken of ik nog een paar daagjes madrid kan boeken!! besittoooosss preciosaaa

  • 03 Mei 2012 - 17:28

    Gosé:

    Jaaaaaaaa Sophietjeeee!
    Nu kan je niet meer teruggggg! (:
    Naisssss

  • 04 Mei 2012 - 14:55

    Jolien:

    Dop! Pfoee.. het berichten plaatsen op waarbenjij.nu houdt maar niet op! Maar ik lees alles graag :). Super veel plezier op je avontuur en keep us posted! xxxxxx

  • 04 Mei 2012 - 20:44

    Marylise:

    ola
    had ik op facebook gelezen
    Echt leuk voor je gr marylise

  • 05 Mei 2012 - 10:25

    Tante Christa:

    Hoi Sophie,
    Super dat het nu gaat gebeuren, ben jaloers als is denk aan het feit dat je lekker je spaans kan gaan oefenen.
    Veel plezier en leuk dat we je kunnen volgen met deze site.
    Lieve groet,
    Christa

  • 06 Mei 2012 - 16:37

    Sanne:

    dertien dagen woeeeeee!!!!!!

  • 07 Mei 2012 - 09:43

    Anne:

    Ha nicht! Echt superleuk om te lezen! Bizar dat het zo snel ineens allemaal geregeld is en dat je gewoon al bijna weggaat! Succes met wat je allemaal nog moet doen voordat je weggaat ;) Liefs!

  • 08 Mei 2012 - 09:09

    Jacolien:

    Super joh, ga je nu toch echt!
    Een hele fijne tijd in Spanje gewenst!

    Een lieve groet van Jacolien

  • 09 Mei 2012 - 15:39

    J. Wentel:

    Dag Sophie, volgens mij mogen deze mensen hun handen in elkaar knijpen dat ze jou als au pair krijgen. Nu nog een seizoenskaart voor Real Madrid...
    Enjoy!

  • 11 Mei 2012 - 12:31

    Sanne:

    ACHT DAGEN JEEEEJ!

  • 13 Mei 2012 - 13:06

    Annelies:

    Sophie, nu gaat het, bijna, echt gebeuren.....!
    Nog 6(drukke) dagen. Laten we hopen, dat je je garderobe mee kunt krijgen! Zal passen en meten worden! Van de week nog laatste voetbalwedstrijd en afscheid nemen van je vrienden en vriendinnen(snik, snik!). Ik krijg deze week nog instructie; omgaan met SKYPE. Wat leuk om je straks in Madrid te kunnen zien! Succes met de laatste voorbereidingen(samen).
    Liefs die mama.

  • 18 Mei 2012 - 08:56

    Claudine:

    Veel plezier in Madrid en houd ons een beetje op de hoogte ;)!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Actief sinds 02 Mei 2012
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 6309

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 14 Februari 2015

Studeren in Granada

19 Mei 2012 - 31 Juli 2012

Au pair en España!

Landen bezocht: